woensdag 12 februari 2014

Sun look 88 palette

Ik heb enorm zin in de zomer, (behalve dan de muggenbulten waar ik nu al last van heb.) In de zomer met warm zonnig weer ben ik altijd aan het water te vinden, mits ik geen school heb. Vlak bij mijn huis zijn er allemaal weilanden met sloten en bruggetjes. Wanneer ik een vrije dag heb ga ik regelmatig naar een brug toe om daar in het gras te gaan liggen en van de (veilige) brug af te springen. Wanneer het etenstijd is ga ik naar huis en na het eten fiets ik weer snel terug om te gaan zwemmen en te genieten van de omgeving.
Deze look is gebaseerd op het zonnetje en de overgang van ochtend, middag en avond.

Op mijn bewegend ooglid heb ik gele oogschaduw gebruikt, boven mijn Iris heb ik een beetje witte oogschaduw gebruikt. Hier na heb ik fel oranje oogschaduw aangebracht in mijn arcade boog en in een punt richting de uithoek van mijn wenkbrauw. Ook zitten de kleuren oranje en geel onder mijn oog.

De look is gemaakt met mijn 88 palette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten