zondag 2 februari 2014

DA eyeliner superfine


De afgelopen twee jaar draag ik altijd eyeliner. Met eyeliner zorg ik er voor dat mijn wimpers langer en voller lijken. Mijn eerste eyeliner was een vloeibare eyeliner met een stift applicatie. Mijn tweede eyeliner was een HEMA stift eyeliner. Hierna gebruikte ik oogpotlood in plaats van eyeliner omdat ik nooit een mooi lijntje kon zetten.  De oogpotlood vervaagde snel en liep uit. Ik was op zoek naar een goedkope vloeibare eyeliner en kocht er een bij de DA

Ik heb deze eyeliner voor de derde keer gekocht. Ik vind deze eyeliner namelijk enorm makkelijk aanbrengen en de pigmentatie vind ik echt geweldig, met deze liner kan je zowel dikke lijnen als dunne lijnen aanbrengen.
De liner vervaagt helemaal niet, iets waar ik met andere liners wel veel last van heb.

Ik kan iedereen de eyeliner van de DA aanraden






Geen opmerkingen:

Een reactie posten