woensdag 22 januari 2014

The Body Shop MEGA shoplog december 2013-januari 2014

Ik ben in december en januari een paar keer naar de The Body Shop geweest omdat ze geweldige aanbiedingen hadden. Omdat ik verschillende keren ben geweest weet ik de exacte prijzen niet meer en niet alles heb ik in de uitverkoop gekocht dus vertel ik de niet-aanbieding prijzen. The Body Shop heeft op dit moment 70% korting op enorm veel producten maar de producten gaan snel..
Als eerste, de kerst producten. Deze producten zijn nu te koop met 70% korting maar veel van deze producten waren in veel winkels al uitverkocht voordat deze 70% actie gelde, ik weet dat de handzeepjes nog te koop zijn in de meeste winkels.
Ik heb ook veel mini's gekocht, ik vind mini's zo prettig omdat ik met mini's een product kan uitproberen en als het niet bevalt heb ik niet veel product die ik niet meer ga gebruiken
de  bodylotions heb ik gekocht in een set en de massage gel apart. De shea producten zaten in een giftset ook heb ik een chocomania scrub gekocht, deze ben ik helaas op de foto vergeten te zetten.

Ik ben echt dol op de shower gels van de The Body Shop, misschien vind ik ze stiekem nog wel lekkerder dan de body butters. Ik heb een blueberry showergel en een shea shower gel. Blueberry ruikt echt zo hemels naar fruit! Hij is echt heerlijk en komt niet voor niets in het vaste asortiment. Hij is nu tijdelijk niet meer te koop. De Shea is ook echt verrukkelijk, deze zat in de shea gift set.
Ik heb drie heerlijke luchtes gekocht, twee van de white musk libertine lijn en een Dreams Unlimited. van de white musk lijn heb ik een body splash en een parfum van de Dreams Unlimited lijn heb ik een eau de toilette. De Dreams Unlimited is in de sale, toen ik in de winkel was waren er nog maar 2 over in de hele winkel dus ik weet niet of ze nog ergens verkocht worden.
De douche puff en het shea zeepje zaten in de gift-set en de Vitemin E cream heb ik gekocht omdat ik de tester hiervan erg prettig vond
De laatste producten die ik heb gekocht, een lippenstift een lipgloss die lipbutters en een bronzer. Vooral de bronzer vind ik geweldig ik wilde hem altijd al maar vond hem veel te duur en nu heb ik hem eindelijk! de bronzer is nu  de aanbieding net als de andere producten.

De prijzen:
 Ginger shower gel                  7,-
 Ginger body butter                 16,-
 Ginger hand wash                   7,-
 Cranberry joy shower gel       7,-
 Cranberry  joy body butter     16,-
 Cranberry joy hand wash        7,-
 Cranberry joy bad zout            ?
 Shea gift set                             23,-
 5x Mini body lotions               4,-
 Blueberry shower gel               7,-
 White musk bod mist              14,50
 White musk parfum                 27,50
 Dreams Unlimited toilette       24,-
 Vitemin E cream                      19,-
 3x Lipbutter                              5,-
 Lipgloss                                    ?
 Lippenstift                                12,-
 Bronzer                                     ?


xxx










7 opmerkingen:

  1. Zo jij hebt veel lekkere body schop spullen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaauw wat heb je super veel gekocht. Lekker zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow, wat heb je veel gekocht zeg. Maar echt heerlijke producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook Los gegaan Bij de Bodyshop!! wow heerlijk heh en wat een heerlijke/ goede sale hebben ze bij de bodyshop!!
    ben dus ook compleet los gegaan haha!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwww zo veel spullen :D Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat veel fijne producten heb je gekocht!! En gelijk heb je met die mega sale! ^^ Ik heb er zelf ook 'n paar fijne producten gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen