zondag 19 januari 2014

First things Tag

Vandaag heb ik voor julllie de First things tag, omdat jullie bijna niks van mij weten en mij hierdoor beter leren kennen. 

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker word. 
Het eerste wat ik doe als ik wakker word is  toch echt op snooze drukken! Daarna nog een stuk of 5 keer, ik ben snooze verslaaft, daarna kijk ik of ik mail heb en kijk ik op facebook.
 

Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat. 
Ik ga nooit naar de sportschool, wel ga ik naar judo toe. Wat ik dan doe is eerst mijn make-up af halen omdat de pakken wit zijn en ik het zonde vind als ik iemands pak vies maak, wel doe ik wat mascara op, daarna vlecht ik mijn haar en doe ik overal parfum op, zodat ik zeker weet dat ik lekker ruik.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Het eerste wat ik doe als ik van school thuis kom is op de bank neerploffen en tv kijken, op dinsdag ga ik na mijn school direct eten en sporten en dat gaat met mijn nieuwe rooster ook gebeuren, dan ben ik standaard rond 7 uur half 8 thuis dus dan ga ik direct eten en door naar de judo of ik sla het eten over en ga judoën.  

Wat was je eerste auto.

Ik heb helemaal geen eerste auto, maar de eerste auto waar ik ooit in heb gereden is een volkswagen golf.

Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Ik ben een keer aangereden met de fiets, ik stak links af en stak mijn hand gewoon uit, het was een grote bocht en er was heel ver achter mij een scooter, helaas reed de scooter veel te hard  (80km/h) en wilde mij in halen en toen was het KABOEM!

Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.
Stewardess omdat ik dan veel van de wereld zou zien en je vroeger nog wel een dag of een paar dagen op een land moest blijven maar nu is dat niet meer zo en wilde ik het hierdoor niet meer. 
 
Eerste keuze qua drinken.

Ik drink altijd groene thee, zelfs op verjaardagen vraag ik om thee. In restaurants drink ik groene ice tea omdat dat echt mijn favoriet is, op 1 na dan want mijn eerste keuze blijft toch echt BIER!!!
Ik hou van bier maar omdat het zo ongezond is drink ik het bijna nooit.


Eerste keuze dessert.
Tiramisu! Ik houd enorm van teramisu. Een tweede keuze zal zwarte sesam ijs zijn

Eerste liedje dat in je opkomt
De meeste van jullie zullen het raar vinden maar Marilyn Manson is echt mijn lievelings artiest. Zelf ben ik niet gothic ofzo maar ik heb echt een zwak voor marilyn manson.

Eerste grote aankoop
Dat is mijn prachtige game boy Advance SP samen met het spelletje Maya de Bij 

Eerste baantje
Mijn eerste baan; krantenwijk ben gestopt omdat ik over ging naar mijn tweede baan
tweede baan; beter betaalde krantenwijk
derde baan; samen met mijn tweede baan een krantenwijk het was dezelfde wijk andere krant maar op dezelfde dag ik deed er maar 10 minuten langer over en kreeg wel 2,30 voor deze wijk
vierde baan; nieuwe kranten wijk mijn tweede krantenwijk ging failliet en ik vond mijn derde te weinig betalen dus nam ik een andere die ik nu al 3 jaar loop. 

Eerste keer in het vliegtuig 
Hier weet ik niks meer van, ik was 8 maanden oud en ging naar Griekenland, na drie dagen sprak ik vloeiend Grieks en mijn ouders wiste nooit wat ik tegen de loco's zij P: helaas ben ik dat Grieks al snel weer verleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten