maandag 20 januari 2014

Xenos lippenbasem kokos

Ik was laatst in de Xenos en daar zag ik deze über schattige balsem liggen. Ik ben enorm gek van kokos en ik vond het potje er zo leuk uit zien dus ik nam de Kokos Lippenbalsem mee,
lees verder voor mijn review



De lippenbalsem is roze, en dit is het eigenlijk het enige positieve wat ik kan verzinnen over de balsem zelf. Het potje is leuk en de kleur is roze, daar blijft het bij want man wat een afgrijselijk product.
De geur is geen kokos, maar een soort vanille, de substantie is kleverig en voelt zwaar aan op je lippen. De lippenbalsem is zo kleverig dat ik na het opdoen mijn handen 5 keer heb gewassen met andere zeep en mijn handen nog kleven.
Het eerste ingrediënt in de balsem is minerale olie, iets wat we niet moeten hebbe.
. De lippenbalsem zou een kokos lippenbalsem moeten zijn maar ik zie in de ingrediënten lijst geen kokos staan. De lippenbalsem heeft helemaal niks met kokos te maken.

Dit is werkelijk de slechte lippenbalsem die ik ooit op heb gedaan.
Ik weet niet hoe duur hij was maar zelfs als hij 1 cent kost hoef je hem niet te kopen

2 opmerkingen:

  1. Wat gek dat de geur niet eens matcht! :-) Bedankt voor je eerlijke review.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Balen zeg; hij ziet er leuk uit maar wat suf dat 'ie zo slehct werkt!

    BeantwoordenVerwijderen