zondag 19 januari 2014

I want summer, caribbean inspired look

Deze look is met mijn 88 palette gemaakt.
Ik ben meerdere malen naar Cuba gegaan, ik ken daar wat mensen en deze look lijkt op de looks die de Cubaanse meiden droegen.
Lees verder voor uitleg over de look:

Als eerste heb ik mijn ogen ingesmeerd met oogschaduw basis. Hierna heb ik met een platte oogschaduw kwast een roze kleur op mijn bewegend ooglid aangebracht. Hierna pakte ik een roze kleur die bijna wit was, deze zette ik met een blendingbrush aan mijn binnenste ooghoek aan. Hierna deed ik een klein beetje oogschaduw onder mijn wenkbrauw. Om mijn wenkbrauwen bij te tekenen heb ik mijn Hema eyebrow kit gebruikt. Hierna maakte ik een streep met eyeliner en gebruikte ik een grijze/blauw/zwarte kleur onder mijn ogen. Daarna deed ik wat mascara op en klaar.

Deze look werd vooral door meiden op strandfeesten gedragen.
Ik hoop dat jullie hier inspiratie vandaan kunnen halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten