zaterdag 18 januari 2014

Noriko's soap Lush, AANBIEDING!! 50%

Gisteren heb ik een een bezoekje gedaan bij LUSH, er waren wat artikelen afgeprijsd waaronder dit zeepje. Ik koop nooit wat bij Lush omdat het echt boven mijn budget is, maar ik vind de producten zo enorm lekker ruiken dus vond het geweldig dat er een klein beetje sale was. Eigenlijk was er in de sale alsnog niet veel keuze, alles was nog steeds enorm duur, maar ik moest iets mee nemen, deze zeep

De zeep heet Noriko's soap, op de verpakking van de zeep staat: "Laat je meevoeren door deze kleurrijke Japanse dagdroom met een vleugje sake!"
Ik heb begrepen dat deze zeep een winter editie is dus als je hem wilt halen moet je er snel bij zijn.
De zeep ruikt enorm lekker, iedere keer als ik er aan ruik ruik ik weer nieuwe geuren die in de zeep verstopt zitten. De geur blijft lang hangen en dit vind ik een voordeel, wel vind ik het jammer dat deze zeep mijn huid een beetje uitdroogt. Snel pak je toch een hand creme en dan is de lekkere geur weg.

De zeep staat op mijn wastafel in mijn slaapkamer en mijn hele kamer ruikt naar deze zeep, zo enorm lekker!
Ik heb echt geen spijt van mijn aankoop ik ben er dol blij mee!

de zeep kost 65 euro per kilo en is nu voor 50% afgeprijsd.
Mijn stukje kostte 9,62 en nu was hij dus voor de helft.

ik raad hem iedereen aan!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten