vrijdag 17 januari 2014

Dr. Fish amsterdam review

Laatst ben ik naar Dr.Fish Amsterdam gegaan en heb hier een Dr. Fish behandeling genomen. In totaal heb ik twee keer deze behandeling genomen, op verschillende dagen.
Voor de lezers die niet weten wat Dr. Fish is, bij Dr. Fish kan je met je handen en je voeten in een badje gaan waar speciale visjes in zitten. Deze visjes zuigen de dode huidcellen van je handen en voeten zonder je pijn te doen, ze hebben namelijk geen tanden en ze eten alleen de dode huidcellen.

Ik heb het Kristal arrangement genomen, deze kost 30 euro. Bij deze behandeling krijg je een reiniging van de handen en de voeten, de behandeling van de visjes, een drankje en een hapje en het Dr. Fish magazine.

 Helaas betekent het reinigen van je handen en voeten niet altijd wat je verwacht. De eerste keer dat ik de reiniging ontving werden mijn voeten 5 seconden onder een slappe douch straal gehouden en de tweede keer werd er gelukkig wel iets beters gedaan, er ging snel een washandje over mijn voeten heen. De eerste keer werd er alleen aan de bovenkant  met 1 veeg met een washandje over mijn handen gewreven, de tweede keer werden mijn handen met zo'n washandje grondig schoon gemaakt, de tweede keer voelde het washandje ook anders en roken mijn handen lekker.


Daarna mocht ik met mijn voeten en handen in de bakken, het was echt een geweldige ervaring om de visjes te voelen knabbelen. De tweede keer was de behandeling wat minder speciaal omdat ik wist wat ik kon verwachtten.


Nadat mijn handen en voeten verzorgd waren door de visjes mochten we een crème op doen en daarna kregen wij wat te drinken beneden. de eerste keer konden we kiezen uit water, koffie of thee wat ik erg jammer vond want ik had zin in iets speciaals zoals een sapje, de tweede keer werd er koffie, thee, water, limonade, appelsap en sinasappelsap aangeboden.
De hapjes die er lagen waren echt heerlijk

Bij vertrek kreeg ik beide keren geen Dr. Fish magazine mee. Er werd me de eerste eer niet gevraagd of ik er een wilde.Toen ik de tweede keer vroeg om het magazine werd er verteld dat ze deze al een aantal weken niet meer hadden en het nooit meer zullen krijgen en dat ik het maar op internet moest lezen. Dit vond ik erg jammer want het leek me leuk om in bad het magazine te kunnen lezen en dit kan natuurlijk niet digitaal.

De behandelingen heb ik een paar weken geleden gehad, nu kijk ik op de site en zie ik dat er nog steeds staat dat je een Dr. Fish magazine krijgt. Ik vind dit echt jammer omdat het dus helemaal niet waar is.

al met al vond ik de service de eerste keer echt enorm slecht, de vrouw die ons hielp was onbeschoft en gaf helemaal geen uitleg over de visjes, als er iets gevraagd werd zag je gewoon dat ze geen zin had om te antwoorden, de service de tweede keer vond ik wat beter maar uiteindelijk nog niet echt heel goed, hun site is ook niet up to date.

Ik vind de behandeling geen 30 euro waard! ECHT NIET!!!!!!
de eerste keer is het leuk voor de ervaring maar een tweede keer hoef je echt niet meer te komen.
Als je naar  Dr. Fish wilt raad ik je aan om voor de ervaring te gaan en een grappige vriendin mee te nemen, want dan is het de 30 euro wel waard, omdat je dan samen zo kan lachen en genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten