zondag 12 januari 2014

Dr. van der hoog Raspberry masker

Vandaag heb ik het dr. van der hoog refreshing raspberry masker gebruikt.
Het masker ruikt ten eerste echt heel erg lekker!

Het ruikt naar frambozenyoghurt en ik wilde hem bijna op eten.
het masker is bedoeld voor een onzuivere huid. Het masker zou je de huid moeten reinigen op milde wijzen en onzuiverheden en afvalstoffen verwijderen.
Ik heb het masker ongeveer een kwartier op gehad en toen ik hem afwaste was mijn hoofd helemaal rood,  het ziet er enorm geirriteert uit maar ik voel er niks van. Dit fruitige frambozenmasker zou de huid reinigen op milde wijze en onzuiverheden en afvalstoffen verwijderen. zelf ziet mijn huid er niet heel veel beter uit, alleen iets meer gevoed.
Ik vind dit masker wel lekker om eventjes te relaxen maar voor mij doet hij iet heel veel voor mijn huid.
het masker kost €2.23 en je kan hem twee keer gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten