woensdag 15 januari 2014

Gliss Kur Hair repair, Ultimate repair direct care mousse

Hallo,
Ik heb vorige week de Gliss Kur hair repair  direct care mousse gekocht en heb hem een week lang gebruikt. Zoals jullie weten wil ik mijn haar laten groeien en daarom gebruik ik graag veel verzorgende haar producten. Zoals de naam van het product zegt, dit is een verzorgende haar mousse.

Zoals je ziet is de mousse meer een luchtige, waterige schuim.
Ik gebruik dit product in de middag, na het douchen en in de ochtend op mijn droge haren voor het borstelen. Ik merk dat mijn haar wat steviger aan voelt. Ik vind alle producten van deze lijn een beetje naar chocola ruiken en dat doet dit product ook.
Ik merk dat dit product mijn haar een beetje beschermt, maar persoonlijk vind ik de shampoo en conditioner van deze lijn beter.

Het product kost ongeveer tussen de 7 en 8 euro.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten