zaterdag 18 januari 2014

Een nieuw begin

Het gaat in het nieuwe jaar beter met mijn blog,
ik heb nu wat vaste bezoekers en ik upload regelmatig wat op mijn site. Natuurlijk is het jaar jong maar ik zet me echt met een volle 100% in, vandaar het nieuwe uiterlijk van mijn site.
Sinds ik studeer kijk ik heel anders tegen het leven aan. Ik studeer een vak die alles met de natuur te maken heeft, namelijk Biologie.
Omdat ik vaak inspiratie bij mijn biologie vandaan haal en daar ook over wil schrijven heb ik mijn lay-out aangepast.
Persoonlijk vind ik dat beauty niet alleen over make-up gaat maar ook over lekker in je vel zitten een goed persoon zijn.

 Binnenkort zullen jullie net als nu regelmatig een artikel op mijn site zien verschijnen, ik ga proberen dit twee keer per week te doen.
Als jullie tips hebben hoor ik het graag

Groetjes
Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten