donderdag 2 januari 2014

Goede voornemens 2014

Gelukkig nieuw jaar iedereen!
Na een mand weg te zijn ben ik weer terug, in het nieuwe jaar met goede voornemens wat veel goeds belooft voor mijn blog.
Ik denk dat de meeste van jullie goede voornemens hebben. Vandaag deel ik mijn goede voornemens met jullie.
Nou, dit zijn ze dan:


* Ik ga beter voor mijn haar zorgen zodat het eindelijk lang wordt
* Ik ga meer geld sparen door minder eten te kopen
* Ik ga meer mijn best doen met huiswerk maken, iedere dag minimaal een uur!
* Ik ga mijn kamer netjes houden (tja, iets waar mijn vader blij van wordt)
* en als laatste voornemen, iets waar jullie baat bij hebben, Ik ga vanaf nu proberen minimaal één keer per week een artikel te plaatsen.


Ik hoop dat iedereen zich aan zijn of haar voornemens kan houden en wens jullie er erg veel succes mee.

Nogmaals, gelukkig nieuw jaar

Groetjes Tessa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten