zondag 1 december 2013

mini Shoplog The Body Shop

Vandaag heb ik wat spulletjes gekocht bij The Body Shop.
Persoonlijk ben ik helemaal weg van The Body Shop, vooral de bodybutters douchegels en scrubs vind ik heerlijk. Ik kan er geen genoeg van krijgen. 
Vandaag heb ik vijf producten gekocht:

Pink Grapefruit body puree (60 mL) €3,-
Strawberry shower gel (60 mL) €3,-
Vineyard Peach Body Butter (200 mL) €16,-
Cocoa Body Butter (200 mL) €16,- 
Honeymania Body butter (200 mL) €16,- 

De strawberry showergel heb ik al eens eerder gehad, helaas was mijn shower gel op dus ik moest een nieuwe hebben, ik vind hem echt verukkelijk.

De andere producten vond ik ook heerlijk ruiken. ik kan jullie ze bijna allemaal aanraden, alleen de honey body butter heb ik nog niet aangeraakt en de pink grapefruit body puree doet niet veel voor mijn lichaam. 

alsnog kan ik alle producten aanraden.

1 opmerking: