zondag 1 december 2013

Mijn eerste look met het 88 palette, "natural nude"

Vandaag heb ik mijn 88 palette binnen gekregen. Natuurlijk kon ik niet wachtten om hem te gebruiken en daarom maakte ik deze look.

 De kleuren met een rode cirkel heb ik gebruikt, de witte kleur onder mijn wenkbrauw en in het midden van mijn bewegend ooglid. De tweede kleur in de eerste rij heb ik over mijn gehele ooglid gebruikt, tot aan mijn wenkbrauw. De derde kleur van de eerste rij heb ik onder de witte kleur aangebracht en boven mijn arcade boog. De donkerste bruine kleur heb ik op mijn arcade boog gebruikt en naar boven geblend met de derde kleur. Als laatste heb ik, om het witte op mijn ooglid warmer te maken, de gele kleur toegevoegd, ik heb alle kleuren een beetje gebland om het egaal over te laten lopen



 Ik heb mijn 88 palette besteld via www.cherize.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten