zondag 1 december 2013

Mijn eerste Lush product Whoosh

Ik vond Lush altijd belachelijk duur, nou ja ik vind Lush altijd belachelijk duur. Toch wilde ik eens weten waarom iedereen Lush producten zo geweldig vind, en weetje, ik weet het nog niet helemaal.


Ik heb zelf een Whoosh shower jelly gekocht, ik ben er tevreden over hij ruikt heerlijk en maakt mij schoon, alleen wordt mijn huid enorm droog van deze shower jelly. Hij is wel hel leuk jelly waardoor ik er non stop mee speel en zoals ik al zij de geur is heerlijk, overheerlijk en gewoon geweldig, de geur is moeilijk te omschrijven, hij is erg fris en geeft energie.
En zo ziet de shower jelly er uit.
Het nadeel van deze shower jelly is dat hij, als je hem een paar keer gebruikt een soort van gaten krijgt waardoor hij uit elkaar valt en moeilijk te gebuiken is.

Dit is wat lush zegt over de shower jelly Whoosh
Whoosh Shower Jelly om de dag goed te laten beginnen. Stel je even voor: wekker gaat af, irritant geluidje, voelt alsof het absoluut nog geen ochtend is, maar helaas! Je hebt je wekker niet per ongeluk vier uur te vroeg gezet, je moet er uit...
Strompel richting keuken, pers een sapje, neem je Whoosh Jelly, spring onder de douche, was je haren en lichaam, spring fris en fruitig op je fietsje en vergaderen maar! Masseer je stuk jelly over je huid of wrijf een klontje tussen je handen tot je zacht schuim ziet verschijnen, wassen maar! Ook kun je een klontje even in je puff of badspons op laten schuimen. Het is ook lekker als je deze jelly in de vriezer bewaart, voor een beetje extra sensatie onder de douche!

De shower jelly kost €6,05 voor 100 gram en€11,65 voor 240 gram


Geen opmerkingen:

Een reactie posten