vrijdag 29 november 2013

Dr. van der Hoog Crazy Cupcake mask

Vandaag heb ik het Dr. van der Hoog Crazy Cupcake mask voor jullie geprobeerd.
Dit masker zit in 2 gedeelten van de verpakking, het is bedoeld om met een vriendin te gebruiken maar je kan het masker natuurlijk ook twee keer voor jezelf gebruiken omdat het afgezonderd van elkaar zit.

Het masker ruikt naar een heerlijk romige vanille cupcake topping. Het masker smeert goed uit en is redelijk vloeibaar maar druipt zeker niet van je gezicht af.
Zelf vind ik dat het masker niet veel  voor mijn gezicht doet terwijl hij moisturizing zou zijn.

 Ik weet nog niet of ik het nog een keer ga kopen, misschien wel want het masker ruikt wel erg lekker.

Dit masker kost  1,79 ik vind dit persoonlijk best duur voor gezichtmaskers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten