zaterdag 30 maart 2013

Duo Body Butter The body Shop

gisteren was ik in Amsterdam, en met mijn Body Shop verslaving kon ik het niet laten om de winkel in te lopen en iets te kopen.

 Voor mij is het echt een verslaving, ik loop (snel!) naar de de kleine body shop, kijk hier ongeveer 10 minuuten rond en loop dan naar de grote body shop om te kijken of ze daar ander aanbiedingen hebben. Ik koop dan de producten bij de winkel waar het het voordeligst is. Gisteren kocht ik in de grote winkel een body butter duo en een lippy lipbalm watermelon (een extra voor als de andere op is)

Deze Body Butter is echt perfect,
  
Deze Body Butter is echt perfect. De butter heeft twee kanten, een kant is voor de droge huid en de andere kant voor een normale huid.
Het lichaam heeft plekken die extra goed verzorgd moeten worden en plekken die minder verzorgd hoeven worden, wanneer deze plekken te veel verzorging krijgen kan de huid daar te vet worden.
Mijn armen en benen hebben extra verzorging nodig maar de rest van mijn lichaam heeft een normale verzorging nodig.  In deze pot zitten beide producten die je nodig hebt!


De linker kant is is voor de normale huid en de rechterkant is voor de droge huid.

De geur van deze butter is heel erg lekker! De butter ruikt naar vanille. De geur vanille werkt bij veel mensen rust gevend, wanneer ik aan deze body butter ruik krijg ik inderdaat een rustgevend gevoel 
Ik krijg altijd een rustgevend gevoel als ik aan mijn body shop producten ruik, maar dit gevoel is net weer iets anders.


Deze Butter kost op dit moment 8 euro en is in de aanbieding in de The body shop winkels en op de web shop.

2 opmerkingen:

  1. ik ben dol op de TBS duo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Huh, die duo's heb ik nog niet gezien, tof! Ik ben ook dol op de body butters van The Body Shop :-)

    BeantwoordenVerwijderen