zaterdag 30 maart 2013

Mini's The body Shop



Ik kan ze in de uitverkoop echt niet laten liggen! de Mini's van The body shop.

Ik nog niet zo veel mini's maar wanneer ik een mini in de uitverkoopbak zie liggen moet ik ze hebben!
Ik heb twee Wild Cherry body scrubs en een Wild Cherry bodybutter. Ook heb ik een mini van de hemp foot protector.

De scrubs waren 1,50 per stuk en de mini butter was 2,50. De hemp foot protector was 1 euro.

Het enige nadeel aan het kopen van mini's in de uitverkoop heb ik al snel gemerkt. Ik wilde een grote bodybutter van de Wild Cherry kopen (want oh wat ruikt hij lekker!) maar der Wild Cherry lijn wordt niet meer verkocht.  Dus mijn tip is: Kijk in de winkel of je "uitverkoop mini" lekker is en koop er meteen een aantal in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten