vrijdag 29 maart 2013

Born Lippy Watermelon


Nu ik naar buiten kijk zie ik dat het nog steeds geen mooi weer is, de sneeuwvlokken vallen weer uit de lucht.... Omdat ik iedereen hoor zeuren over droge lippen (inclusief mijzelf) heb ik besloten dat ik een verzorgende lippenbalsem moest gebruiken.



Deze lippenbalsem heb ik een tijdje terug gekocht bij de body shop en vandaag review ik hem voor jullie.
De lippenbalsem heeft de naam "watermelon" omdat hij naar watermeloen zou ruiken.
Zelf vind ik de lippenbalsem niet naar watermeloen ruiken maar meer naar kauwgom, een tipische roze kauwgomballengeur!
Wanneer je die geur niet erg vind om te ruiken is deze lippenbalsem hemels want Oh, wat verzorgt hij mijn lippen goed.


Zo ziet de lippenbalsem eruit als je de dop van het potje draait. Deze foto is met flits gemaakt ik weet niet wat het vlekje op de balsem is, zo heb ik hem gekocht.




Zo ziet de balsem eruit als je er 1 keer met je vinger bent ingeweest. 
De balsem is erg romig maar het is moeilijk om te veel op je lippen te smeren, je voelt meteen als je genoeg hebt en hebt niet na 1 keer een dikke klodder balsem op je vingers.
De balsem blijft een redelijk lange tijd zitten, na anderhalf uur is het weer tijd om een nieuw laagje op je lippen aan te brengen

Ik raad jullie aan om deze balsem snel te kopen.
De balsem gaat uit het assortiment en is nu te koop voor 2,50 i.p.v.5,50

deze balsem is te koop in de winkels van the body shop en op hun site.


Ik heb besloten de andere lippenbalsem, pasionberry niet te reviewen,
Deze lippenbalsem is bijna het zelfde als de watermellon alleen ruikt hij iets anders en is anders van kleur.
Deze lippenbalsem ruikt een beetje naar cassis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten