vrijdag 22 maart 2013

Max Moisturizing LIPGLOSS

Vandaag heb ik bij de Action deze twee lipglossjes gekocht en ik heb ze meteen uitgeprobeerd voor jullie!


De glossjes hebben geen namen en zijn in verschillende kleuren te koop.
Ik heb een licht roze kleur gekozen en een paarse. De kleuren komen in werkelijk overeen met de kleuren op de foto.

Hier zijn de glossjes van dichtbij te zien


Links het paarse glossje, rechts het roze

De glosjes zijn een beetje kleverig en zijn redelijk transparant op de lippen. 
De glosjes kleven wel een beetje en je voelt ze zitten op je lippen. Wanneer je ze vaak op hebt voel je het veel minder maar de kans dat je haren op je lippen blijven kleven is groot.

De geur van de glossjes vind ik erg apart voor make-up. Iedereen die wel eens geur-gelpennen heeft gehad zou precies moeten weten hoe deze glossjes ruiken. Ze ruiken het zelfde als de paarse en de roze geurpen! De geur is in het begin best overdreven maar vervliegt na een tijdje.

De glossjes kosten 0,55 per paar.


Pluspunten:
- de glossjes zijn goedkoop
- er zijn veel verschillende kleuren


minpunten:
- de glossjes ruiken vreemd
- de glossjes kleven

Ik denk dat deze glossjes interresant zijn voor meiden die net beginnen met make-up, maar ook voor meiden die hun make-up collectie willen uitbreiden.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten