donderdag 21 maart 2013

Wild Rose Hand Cream- SPF15



Wat ik vanochtent zei over het mooie weer, nou die woorden neem ik terug. De dag begon zo mooi maar nu valt de sneeuw met bakken uit de hemel. 
Met dit verdandelijke weer worden mijn handen altijd heel droog, ik denk dat meerdere mensen hier last van hebben. Aangezien het droge handen weer is review ik vandaag voor jullie de hand crème van The body shop.


allereerst wil ik iets zeggen over de verpakking, de tube voelt stevig aan maar is dit niet, ik heb een andere hand creme in zo'n zelfde tube en deze tube is snel kapot gegaan ook is het onhandig om een dop erop te moeten draaien als er creme op je handen zit, hierdoor wordt de dop snel vies.

The body shop zegt over deze handcrème: Een uitzonderlijk lichte, niet-vette, vochtregulerende handcrème voor de rijpere huid. Hij bevat zonnefilter factor 15 om de huid te beschermen tegen UV-straling, en maakt pigmentvlekken minder zichtbaar.

The body shop heeft gelijk, de creme is niet vet en vochtregulerend. ik weet niet of deze handcreme pigmentvlekken minder zichtbaar maakt, want ik heb deze niet. Ook heb ik geen rijpere huid maar ben zeer tevreden met deze handcreme.

Ik heb nog een handcreme van the body shop, de hemp handcreme. Ik vind de wild rose handcreme beter werken voor mijn handen. 

wanneer ik de crème opdoe zijn mijn handen de hele dag zacht. Ook ruikt deze handcrème erg lekker naar roosjes. De handcrème smeert goed uit en trekt snel in.
Ik gebruik deze handcrème nu twee dagen en mijn handen zien er al veel beter uit! 


De handcreme is te koop in The body shop en kost 12,50. Op dit moment is er een aanbieding en alle handcremes kosten nu 7,-

Pluspunten:
-ruikt lekker
-smeert goed uit
-niet vet
-helpt goed tegen droge handen
-verpakking ziet er leuk uit

minpunten:
-de verpakking gaat snel kapot 
-je pakt vlug te veel
-het is duur
-dop wordt snel vies.

ik raad deze handcrème zeker aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten