donderdag 21 maart 2013

The Body Shop Shoplog



Gisteren begon officieel de lente, daar was niet veel van te merken. Op  verschillende media werden er klachten over het slechte weer gepubliceerd, heeft er toch iemand naar ons geluisterd? Het lijkt er wel op want hier schijnt de zon!
Het weer maakte mij zo vrolijk en vol goede moed schrijf ik nu het eerste artikel op mijn blog!
 
Dit zijn de producten die ik heb gekocht: Chocomania shower cream,  2x Chocomania body butter, Wild Rose Handcream, Born lippy watermelon en de Born lippy pasionberry.
wanneer je vorig weekend een bestelling plaatste op internet mocht je gratis een gezichtsmasker ter waarde van €2,50 uitzoeken. Ik heb het Seaweed Ionic Clay Mask uitgekozen.

Van alle producten die ik heb gekocht komt binnenkort een review online, maar ik wil alvast zeggen dat alle producten zeker de moeite waard zijn om te kopen, helemaal nu ze in de aanbieding zijn.

Prijs zonder korting:
Chocomania shower cream:  6,50
2x Chocomania body butter: 16,- per stuk
Wild Rose Handcream: 12,50
Born lippy watermelon: 5,50
Born lippy pasionberry: 5,50

Prijs met korting:
Chocomania shower cream:  3,- (in de winkel)
2x Chocomania body butter: 5,-  (op internet)
Wild Rose Handcream: 7,-          (op internet)
Born lippy watermelon: 2,50       (op internet)   
Born lippy pasionberry: 2,50       (op internet)








2 opmerkingen:

  1. Ik vind the Body Shop zo leuk! Ik heb die Chocomania douchegel ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind je die douchegel ook zo lekker?
      Ik heb deze gekocht voor als mijn andere op is P:

      Verwijderen